Program poleceń działa już od dłuższego czasu w BZWBK, jednak warto zestawić wszystkie produkty, premie i warunki, gdy podpiszemy umowę z polecenia.
Osoby chcące otrzymać premię, lub kilka jednocześnie za różne produkty, zachęcam do kontaktu (prześlę wniosek polecenia, który należy złożyć w momencie zawierania umowy w banku oraz podam niezbędne dane do jego wypełnienia): mciwan@poczta.onet.pl
Osoby chcące otrzymać premię, lub kilka jednocześnie za różne produkty, zachęcam do kontaktu (prześlę wniosek polecenia, który należy złożyć w momencie zawierania umowy w banku oraz podam niezbędne dane do jego wypełnienia): mciwan@poczta.onet.pl
Produkt | Nagroda dla POLECONEGO | Warunki dla Klienta Poleconego |
---|---|---|
Konta osobiste (z wyłączeniem kont walutowych oraz konta Avocado) | 50 zł |
|
Kredyt Gotówkowy | 100 zł |
|
Limit w Koncie | 100 zł |
|
Karta Kredytowa | 50 zł |
|
Locum | 50 zł |
|
OP | 50 zł |
|
"pkt 3. W dniu zawarcia z Bankiem umowy Konta osobistego, zawarcie również umowy Usług bankowości elektronicznej i pierwsze logowanie w systemie."
OdpowiedzUsuńCzy to oznacza, że aby zadziałał program poleceń potrzeba się zalogować do bankowości elektronicznej w tym samym dniu w którym się podpisało umowę z bankiem? A co jeśli osoba polecona zalogowała się kilka dni później? Jest to gdzieś napisane jasno w regulaminie?
Zapis jest mało precyzyjny, jednak rozumiem to tak, że trzeba się zalogować przynajmniej raz do systemu bankowości internetowej. W dniu zawarcia umowy w placówce dostęp przez internet raczej nie jest jeszcze aktywny, więc nie ma możliwości zalogowania się. Z kolei data otrzymania sms-a aktywacyjnego to data otwarcia konta. Warto jednak zalogować się tego samego dnia, w którym otrzymamy sms z dostępem, ale wydaje mi się, iż nie jest to warunek konieczny do otrzymania premii.
Usuń