czwartek, 19 września 2013

Wraca promocja 700zł za Konto Godne Polecenia w BZWBK

Dla wszystkich, którzy nie zdążyli skorzystać z promocji w maju, mam dobrą wiadomość - jedna z atrakcyjniejszych promocji bankowych wraca i obowiązuje w przypadku Konta Godnego Polecenia BZWBK otwartego od 16 września do 11 listopada 2013 r. (aby skorzystać, nie można być klientem banku w ciągu ostatnich 12 m-cy)


Zasady są niemal identyczne jak poprzednio. Za spełnienie poniższych warunków co miesiąc otrzymamy 50zł (przez 10 m-cy, razem 500zł):
-  wpływ na konto 1000zł tytułem wynagrodzenia
- wykonanie 3 przelewów w bankowości internetowej
- operacje bezgotówkowe kartą za min. 300zł (rozliczonych najpóźniej do 15. dnia kolejnego miesiąca)

Dodatkowe 200zł otrzymamy za wykonane min. raz polecenia zapłaty i spełnienie powyższych warunków w każdym z 10 miesięcy.

Dodatkowo za płatności zbieramy punkty Payback, a wybrani klienci mają możliwość otrzymania dodatkowych bonusów za spełnienie warunków w cyklicznych promocjach t.j. płatność kartą w internecie czy zbliżeniowo, jeśli otrzymają taką ofertę.

Osoby, które chciałyby otworzyć konto z polecenia i otrzymać dodatkowo 50zł premii, proszę o kontakt:
mciwan@poczta.onet.pl

Szczegóły na stronie banku:
http://www.bzwbk.pl/konta-bankowe/konta-standardowe/konto-godne-polecenia/konto-godne-polecenia-konto-internetowe.html#tab_promocje

2 komentarze:

  1. Jeżeli ktoś szuka Klienta Polecającego i chce zganiając jeszcze 50 zł (lub 200 zł otwierając 2 dodatkowe produkty), to chętnie pomogę...
    Piszcie na maila: pws(małpa)onet.()pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,

    założyłem sobie to konto w pierwszej edycji i mogę z całego serca polecić to konto. Wpływ z tytułu "wynagrodzenia" przelewa mi moja dziewczyna i nie ma z tym najmniejszego problemu. Co więcej - dwa dni temu zakładaliśmy to samo konto (tylko w drugiej czyli obecnej edycji) dla mojej dziewczyny i Pani w banku potwierdziła, że teraz też nie będą się czepiać o jakie wynagrodzenie chodzi. Dodatkowo mam zapewnienie pracownicy banku, że z tym kontem działa też program poleceń czyli ktoś kto ma zarejestrowany program poleceń polecam Wam konto i otrzymujecie dodatkowo 50zł na waciki ;-)

    Jeśli mielibyście jeszcze jakieś pytania lub chcieli otrzymać dodatkową kaskę za polecenie Wam konta piszcie śmiało na mój adres marabut83@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń